BÉRÜGYVITEL

Munkaügy, Bérelszámolás, Bérszámfejtés, Adóelszámolás, Hatósági feladatok

Bízza ránk a bérügyvitelét, mert az ehhez kapcsolódó feladatokat elvégezzük, a járulékok, adók és előlegek nyomon követésével, valamint az adatszolgáltatási kötelezettség értelmében minden előírt adatot továbbítunk a NAV, a KSH, és a társadalombiztosító és nyugdíjbiztosító felé. Az információkat pedig átlátható és közérthető formában bocsájtjuk az Ön rendelkezésére!

A társaság feladatkörébe az alábbi bérügyviteli szolgáltatások tartoznak:

Foglalkoztatottakra vonatkozó bejelentési, kijelentési adatszolgáltatás kötelezettségek teljesítése;

Bérszámfejtés: a bér-, jövedelem- és költségtérítés-elszámolás elkészítése

Bérjegyzékek elkészítése

Bérkönyvelés, felosztás költségviselőre, munkaszámra, bérfeladás;

A levont adók, járulékok nyilvántartása

TB ellátással kapcsolatos adatszolgáltatás

Jövedelem utalások a dolgozók felé

Dolgozói bérezés- és juttatások rendszerének kidolgozása, számfejtése

Kilépő dolgozók iratainak, adóigazolásainak kiadása

SZJA bevallások készítése

Miért válasszon minket?

Ügyfeleink számára professzionális és teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtunk, amely a klasszikus bérszámfejtésen kívül magában foglalja a társadalombiztosítási- illetve a kapcsolódó munkaügyi-, valamint igény esetén cafeteria adminisztrációs szolgáltatások nyújtását is.

N

Átvállaljuk a bérszámfejtéshez kapcsolódó munkáltatói feladatok terheit

N

Állandó szakmai támogatást biztosítunk

N

Bérügyvitellel kapcsolatos költségei 100 %-ban tervezhetővé válnak

N

Nem kell átmeneti erőforráshiánnyal járó kockázattal számolnia

N

Nem merülnek fel szoftver díjak, nyomtatási-, papír- és egyéb irodaköltségek

N

Képviseljük a hatóságok előtt

Kálmán C. György: Magánvalóság (Idus)

Ha én most, március idusa előtt közintézmény volnék, rögtön elküldetnék az ipari alpinistákért meg a takarítóbrigádért, hozzanak jó köteleket meg szidolt, lesz egy napi munkájuk, kerül, amibe kerül. Közben a bérelszámolási osztály menyecskéit elszalajtanám a vegyesbe, hozzanak cérnát, selymet, zsinórt meg ami kell, álljanak neki varrni, indítsák be a mosógépet, minden munkát tegyenek gyorsan félre.

A zászló meg a vén zászlótartó, az a lényeges mostan.

Miben látja a bérügyviteli szolgáltatások jövőjét?

Minden területen, így e téren is a digitalizáció és az önkiszolgáló típusú ügyvitel egyre nagyobb teret fog hódítani. Előbbieken túl a jövőben még nagyobb szerepe lesz a kifinomult-, teljes mértékben személyre szabott szolgáltatások kialakításának. Többek között a feszített munkaerő piac miatt is egyre élesebben előtérbe kerül, hogy a munkáltatók saját profiljukban szeretnének a leghatékonyabbak lenni.

Hogyan kell  a bérügyvitelben felmerülő nehézségeket megoldani?

A felmerülő nehézségeket úgy lehet leghatékonyabban megoldani, ha olyan személyek foglalkoznak a bérügyviteli folyamatokkal, akik képesek elmélyülni-, azonosulni egy-egy szakmai problémával vagy szakmai kérdés súlyával. Ennek két iránya lehet, vagy belső személyzet biztosítja ezt a fajta működést, ami valljuk be általában kisebb apparátussal-, és talán szűkebb szakmai látókörrel bír, vagy rábízza e tevékenységét egy külső szolgáltatóra, aki profiljának köszönhetően rövid időn belül megoldási alternatívákat tud kínálni egy-egy jogszabályváltozás okozta kérdéses helyzet kapcsán.

A bérügyviteli oldalról nézve milyen kedvező változások léptek életbe?

Mindenképpen üdvözítő, hogy tovább erősödnek az elektronikus és automatizált folyamatok a hatóságok oldalán, és hogy van törekvés az adminisztrációs terhek csökkentésére. Pozitív változásként éli meg a szakma többek között, hogy  nem szükséges a biztosítotti bejelentések során a végzettségről-, szakképzettségről adatot szolgáltatni az adóhatóságnak-, a havi munkaügyi jelentést elegendő  negyedévente prezentálni, mint ahogy az is pozitív, hogy a különböző foglalkoztatáshoz kapcsolódó adókedvezmények igénybe vételéhez szükséges igazolások is automatikusan-, elektronikus formában érkeznek. Jóllehet, hogy utóbbi esetén az elektronikus formában továbbított igazolások cégkapus kezelése még nem forrt ki teljesen a gyakorlatban, de alapvetően ez is könnyíthet majd hosszú távon az ügyviteli területen dolgozók életén.

CONTSOFT SSC KFT.

Fókuszban: Az Ön vállalkozása

KERESSEN BENNÜNKET BIZALOMMAL!